nyhedsbrev
Læs om nyt fra CoWorkers
og få gode råd

CoWorkers hjalp My Perfect Match med at skrive kortere og mere konkrete tekster til den nye hjemmeside, virksomheden skulle lancere. Det gav i løbet af blot tre dage syv nye kunder.

Det siger meget om, hvor vigtigt tekstarbejdet med en hjemmeside er.

De tidligere tekster var lange og meget forklarende, men var upræcise omkring det My Perfect Match tilbyder, og hvad kunderne opnår. Noget vi ofte ser, for virksomheder kan være optaget af egne fortræffeligheder og ser ikke ”udefra og ind”. Vi sætter os i modtagers sted og ser med andre kritiske øjne på teksterne. Og så sparer kunden jo rent faktisk tid, ved at bruge os.


Personlig matchmaking for travle ervhervsfolk
En udfordring generelt, men især fordi et af My Perfect Match vigtigste produkter er personlig matchmaking

– et relativt ukendt begreb i Danmark. Virksomheden bruger ganske enkelt sin mere end 10 års erfaring fra rekrutteringsbranchen, til at hjælpe travle erhvervsfolk med at finde en kæreste. Ikke via en dating-portal, men et personligt møde og matchmaking.

Emnet kan være følsomt, så for at lykkes er det endvidere vigtigt, at teksterne skaber tillid til My Perfect Match. Læs evt. mere på myperfectmatch.dk


CoWorkers er gearet til at hjælpe mindre virksomheder
Efter et kort møde lå teksterne klar i løbet af blot fire dage og efter en uge var hjemmesiden i luften. Casen siger ikke kun noget om vigtigheden af gode tekster, den fortæller også, at CoWorkers er gearet til at hjælpe mindre kunder. Ikke kun med tekster, men også med marketing generelt. 

Få mere at vide. Ring 21443888 eller send en mail her>

Nyt. Skarpere tekster gav 7 nye kunder på kun 3 dage

CoWorkers hjalp My Perfect Match med at skrive kortere og mere konkrete tekster til den nye hjemmeside, virksomheden skulle lancere. Det gav i løbet af blot tre dage syv nye kunder.

Det siger meget om, hvor vigtigt tekstarbejdet med en hjemmeside er.

De tidligere tekster var lange og meget forklarende, men var upræcise omkring det My Perfect Match tilbyder, og hvad kunderne opnår. Noget vi ofte ser, for virksomheder kan være optaget af egne fortræffeligheder og ser ikke ”udefra og ind”. Vi sætter os i modtagers sted og ser med andre kritiske øjne på teksterne. Og så sparer kunden jo rent faktisk tid, ved at bruge os.


Personlig matchmaking for travle ervhervsfolk
En udfordring generelt, men især fordi et af My Perfect Match vigtigste produkter er personlig matchmaking

– et relativt ukendt begreb i Danmark. Virksomheden bruger ganske enkelt sin mere end 10 års erfaring fra rekrutteringsbranchen, til at hjælpe travle erhvervsfolk med at finde en kæreste. Ikke via en dating-portal, men et personligt møde og matchmaking.

Emnet kan være følsomt, så for at lykkes er det endvidere vigtigt, at teksterne skaber tillid til My Perfect Match. Læs evt. mere på myperfectmatch.dk


CoWorkers er gearet til at hjælpe mindre virksomheder
Efter et kort møde lå teksterne klar i løbet af blot fire dage og efter en uge var hjemmesiden i luften. Casen siger ikke kun noget om vigtigheden af gode tekster, den fortæller også, at CoWorkers er gearet til at hjælpe mindre kunder. Ikke kun med tekster, men også med marketing generelt. 

Få mere at vide. Ring 21443888 eller send en mail her>

Tip. 5 gode grunde til at bruge video i din markedsføring

1. Video øger salget
Video kan uddanne, underholde, inspirere og øge kendskab. Undersøgelser peger på at hele 96 % af købere finder video hjælpsomme, når de skal foretage en købsbeslutning. Andre undersøgelser fortæller, at video udgør 72 % af al Internet trafik i 2017.

2. Video øger klikraten i e-mails
Bare ved at bruge ordet ”Video” i emnefeltet øger du klik-raten med op til 65 %. Og du reducerer antallet af un-subscribers med 25 %.

3. Video forbedrer SEO
Video har direkte impact på din søgerordsoptimering, da video bliver favoriseret af søgemaskine algoritmer. Dertil kommer, at det faktum, at Google ejer YouTube, hvilket øger videoers popularitet.

Summa summarum, du havner længere oppe, hvis kunder Googler dig.

4. Video er lettere at afkode
Det er ganske enkelt lettere at afkode en video. I stedet for alen lange tekster, kan du kort og præcist aflevere dit budskab via video. Og du kan gøre det med empati, hvilket er vigtigt da mange købsbeslutninger er baseret på følelser.

5. Video får folk til at dele dit budskab
Med video er der langt større sandsynlig for at du når ud til flere mennesker, ganske enkelt fordi folk i langt større grad deler video end lange tekster.

Den gamle Melodi Grand Prix sang har ikke levet forgæves – ”Video, Video, Video, jeg ser det dagen lang”

Tip. Om tekster til din hjemmeside

Tekster til hjemmesider er en særlig disciplin, for folk læser ikke en hjemmeside på samme måde, som de læser en brochure eller en avis. De skimmer mere og klikker hurtigt rundt mellem menupunkterne.

SEO/Søgerord
At have en interessant tekst, serveret så folk gider at læse den er altafgørende for søgeordsoptimering af din hjemmeside. Men det er også værd at undersøge, hvilke søgeord (keywords) der er relevante. Dem sørger vi for at have med i Tittle-Tags og i teksterne.
Søgeord finder vi via Googles Keyword Tool – eller endnu bedre – ved at spørge dine kunder.

Find ”The Sweet Spot”
Du har sikkert en hel masse du gerne vil fortælle. Men hvad vil besøgende at høre? Hvilke informationer søger de? Det er vigtigt, at vi finder den rette balance – ellers mister vi hurtigt trafikken på hjemmesiden.

Keep it simple
Kog teksterne ind til en Maggi-terning, så kun det allervigtigste er med. Besøgende kan miste modet hvis teksterne er for lange. Brug lette ord, enkle sætninger. Hav gerne korte introduktions-tekster (som i aviserne), der kort opsummerer indholdet i en pågældende tekst. Og brug underoverskrifter.

Opdater content løbende
Det er vigtigt at vi opdaterer content løbende. Det øger søgeordsoptimeringen, øger trafikken på hjemmesiden og skaffer dermed flere leads. Det skal selvfølgelig være interessant indhold, men det er ofte let at finde, når man tænker sig lidt om.

Tip. Pop-ups. Irriterende, men skaffer flere leads.

Mange af os synes at pop-ups kan være irriterende, men faktum er, at de kan øge din konverteringsrate med op til flere hundrede procent.

Så anvendt med omtanke, kan de skaffe flere leads. Her har du et par tips.


1) Tilbyd noget der er relevant for din målgruppe

Det siger næsten sig selv. Jo mere relevant dit tilbud er for målgruppen, jo større konverteringsrate får du.

Pop-ups kan med held bruges til f.eks. downloads af e-bøger og whitepapers samt sign up til f.eks. nyhedsbreve, events eller webinars.

Som minimum kan du få e-mailadresser og dermed mulighed for fremtidig dialog.

 

2) Vælg en placering der ikke irriterer
For besøgende er ”slide in” pop-up, den mindst irriterende. Den glider ind fra bunden af skærmen og placerer sig i hjørnet. Så den er let at få øje på, men generer ikke læsningen.

Vælger du at have en tidsbestemt pop-up, så sørg for at den ikke dækker hele skærmen og at besøgende let kan lukke den ned.

 

Mht. selve udformningen så sørg for, at din pop-up skiller sig ud fra det øvrige indhold og at det er klart for besøgende, hvad de skal gøre.
 

3) Hvornår skal din pop-up poppe up?
Besøgende ønsker ikke din pop-up, så lad være med at være for aggressiv. Lad dem være lidt på siden, inden den popper op.

Der er forskellige pop-up modeller, du kan vælge.

1) Udløst pop-up. Popper op, når besøgende rammer et specifikt punkt på siden.

2) Tidsbestemt pop-up. Her kan du selv vælge, hvornår den skal poppe op.

3) Exit-Intent pop-up. Popper op, når besøgende er ved at forlade siden.

Vi anbefaler at du vælger en pop-up, der forstyrrer mindst muligt. Dvs. en udløst pop-up eller en Exit-Intent pop-up. Med en tidsbestemt pop-up er der størst risiko for at du generer besøgende.

 

4) Sådan kommer du i gang

Der er flere udbydere af pop-up tjenester, du kan anvende. F.eks.