fmcg b2b b2c pos digitale sociale medier reklame københavn
digital markedsføring, sociale medier markedsføring, markedsføring via some
Social Media kampagne
for Fisherman's Friend
Se nedenfor
app strategi nyt navn logo b2b international
Koncept og app
til Novenco
Se nedenfor
TradeMarketing POS materialer instore fmcg b2c
POS materialer
til Beauvais
Se nedenfor
rekruttering af unge, hvervning af unge, hjemmeside, sociale medier reklame
Rekruttering af unge
for Rederiforeningen
Se nedenfor
corporate design, strategi, responsive hjemmeside, reklame, b2b, logo
Nyt design og ny
strategi til Nexus
Se nedenfor
Corporate design, strategi, hjemmeside, reklame, b2c, bank, logo
Nyt design og kampagner
til Finansbanken
Se nedenfor
pos, trade marketing, in-store, Wasa fmcg
POS materialer
til Wasa Brød
Se nedenfor
imageannoncer, b2b, international reklame produktionsvirksomhed
Imageannoncer for
B&W Vølund
Se nedenfor
Reklamekampagner, fødevarer, knækbrød, versionering
Kampagner for
Wasa Brød
Se nedenfor
Emballagedesign Toms
Emballagedesign
til Toms
Se nedenfor
facebook reklame, facebook som markedsføring, facebook annoncering
Facebook posts
til Altia
Se nedenfor

Cases digitale og analoge medier

CoWorkers udvikler den strategi og det kreative koncept, der gør din virksomhed, dit produkt, din sag relevant. Vi hjælper både B2B og B2C virksomheder - med alt fra kampagner involverende traditionelle og digitale medier til corporate design og POS materiale. Se cases nedenfor.

Facebook posts til Altia

Vi har udarbejdet en idékasse med 28 forskellige Facebook posts som Altias kunder - supermarkeder - frit kan bruge til deres social media aktiviteter. Det er primært konkurrencer, men også opfordringer om at komme til smagninger. Fælles for alle posts er, at de er nemme at eksekvere for både kunde og forbruger.

Få mere at vide. Ring tlf. 21443888 eller mail kim@deblanck.com

facebook reklame, sociale medier, some, markedsføring på facebook

Digital markedsføring for Fisherman's Friend

CoWorkers lancerede en digital kampagne for Fisherman's Friend. Målet var at kommunikere at pastillen i højere grad er frisk end stærk. Det blev til en konkurrence, hvor folk blev opfordret til at poste en tosset selfie - sådan ser jeg ud, når jeg har taget en Fisherman's Friend.

Aktiviteten kørte primært på de sociale medier - Facebook og Instagram. Vi benyttede os bl.a. af posts på MetroExpress redaktionelle univers. Dermed undgik vi at fremstå kommercielle og fik flere deltagere. Endvidere involverede vi bloggeren Anders Hemmingsen. Mere end 400 personer uploadede en selfie. Virkelig et flot resultat.

Få mere at vide. Ring 21443888 eller mail kim@deblanck.com

socialemedier, digital markedsføring, social media plan, daglivare, digitale medier socialemedier, digital markedsføring, social media plan, instagram, facebook, anders hemmingsen

Et hav af kampagner for Wasa knækbrød

CoWorkers har i mere end 12 år været Wasas bureau i Danmark. Så vi har knækket en del opgaver gennem tiden - strategi, outdoor, indoor, annoncer, digitale bannere, hjemmesider, film, salgspræsentationer, gimmicks, konkurrencer osv. "Knæk dine brødvaner" konceptet blev f.eks. udviklet af CoWorkers. Endvidere kan vi fremhæve en konkurrence, hvor over 20.000 deltog - den blev kun markedsført med POS materialer.

Få mere at vide. Ring 21443888 eller mail kim@deblanck.com

Wasa knækbrød, product branding, fmcg, b2c, versionering, reklame for fødevarer, annoncer Wasa knækbrød, outdoor, busreklame, versionering, fmcg

Nyt design og kampagner til Finansbanken

CoWorkers udviklede nyt corporate design og ny strategi for banken. Udarbejdede logo, payoff, brochurer, hjemmeside, direct mails, flere forskellige image- og produktannoncer, messestand, digitale bannere, outdoor og stillingsannoncer.

Finansbankens budget var begrænset, så vi havde ekstra fokus på at udarbejde kommunikation, der skilte sig ud og blev genkendt. Det virkede - f.eks. gav en højrentekonto-kampagne 200 nye kunder og 100 mio. i kassen.Vi brugte bankens personale som modeller - det var både besparende og vedkommende.

Få mere at vide. Ring 21443888 eller mail kim@deblanck.com

finansbanken, pengeinstitut, image annoncer, corporate branding, hjemmeside, logo, online banner, stationary

Imageannoncer for Babcock & Wilcox Vølund

B&W Vølund producerer kraftværker med affald som energikilde. Virksomheden leverer turn-key projekter, men også viden og delkomponenter. De opererer på et komplekst, internationalt marked med mange beslutningstagere og lange salgsprocesser.

Efter en bureaurunde udvalgte B&W CoWorkers til at udarbejde en serie imageannoncer. Målet var at opnå  øget kendskab og en skarpere profil internationalt.

For at få grundig indsigt i markedet og virksomheden havde vi samtaler med flere af B&Ws konsulenter. Endvidere interviewede CoWorkers udvalgte beslutningstagere i England og fik dermed indblik i beslutningsprocessen og valgkritterier.

Emnerne teknologi, bankability og track record udspringer af de interviews, vi gennemførte.

Få mere at vide. Ring 21443888 eller mail kim@deblanck.com

Imageannoncer, international imagekampagne, Babcock & Wilcox Vølund, corporate branding

Rekruttering af skibsofficerer

I flere år samarbejdede CoWorkers med Danmarks Rederiforening om rekrutterings-kampagner, der skulle sikre flere skibsofficerer på de danske farvande. En udfodring var unges begrænsede indsigt i uddannelsen og jobbet som skibsofficer. Endvidere var deres præference ikke fantastisk.

Så vi udarbejdede kommunikation, der fortalte, at her er der tale om et job med et kæmpe ansvar. Et job, der bestemt ikke er for tøsedrenge. Blandt løsningerne var annoncer, digitale bannere, hjemmeside, messe materiale, brochurer m.m..

Få mere at vide. Ring 21443888 eller mail kim@deblanck.com

rekruttering af unge, danmarks rederiforening, skibsofficer, hvervekampagne, online markedsføring responsive hjemmeside med seo, målrettet unge

Stærkere positionering af Nexus

Nexus er markedsleder inden for Interim Management. De ønskede en ny positionering, ny strategi og nyt corporate design.

Inden vi gik i gang med strategi og det kreative arbejde interviewede CoWorkers både eksisterende kunder, potentielle kunder og Interim Managers. Dermed fik vi indsigt i bl.a. søge- og beslutningsprocessen samt ønsker til kommende hjemmeside.

Hjalp efterfølgende med udarbejdelse af  mission, vision, value proposition, opdatering af logo, nyt corporate design med bl.a. stationary, annoncer og ny responsive hjemmeside.

Få mere at vide. Ring 21443888 eller mail kim@deblanck.com

Nexus, corporate branding, mission statement, hjemmeside, logo, corporate design, grafisk design, stationary responsive hjemmeside med seo, webbureau

Omfattende tiltag for Carlsberg

Carlsberg gav os opgaven - øg omsætningen af vores øl (primært Jacobsen) i restaurationsbranchen. Vi startede med interviews af køkkenchefer på førende restauranter og udviklede konceptet "Flere tangenter at spille på". Øl kan ikke erstatte vin, men giver flere valgmuligheder. Et over 100 siders stort opslagværk omhandlende sammensætning af øl til mad blev udviklet og uddelt. Og salget af øl steg.

Få mere at vide. Ring 21443888 eller mail kim@deblanck.com

corporate branding, product branding, carlsberg, B2B, ontrade, jacobsen

POS materialer til førende dagligvarer

Vi er specialister i in-store markedsføring. Har arbejdet med førende dagligvarer i mere end 12 år, gennemført talrige undersøgelser om forbrugeradfærd og leveret ikke så få POS marterialer. Du kan få hjælp til alt fra den gode idé, levering af materialer og gimmicks til kampagneside samt involvering af digitale medier. Se cases nedenfor.

Få mere at vide. Ring 21443888 eller mail kim@deblanck.com

POS materialer, trade marketing, instore, fødevarer POS materialer, trade marketing, instore POS materialer, trade marketing, instore POS materialer, trade marketing, instore wasa

Nyt corporate design til Damas

Damas producerer kornsorteringsmaskiner og har en historik, der går mere end 150 år tilbage.

Deres corporate design, var af yngre dato, men trods alt forældet.

CoWorkers et nyt corporate design til Damas. Dels ved at arbejde med nyt logo, dels ved at flytte dem grafisk tættere på de mange afgrøder, deres maskiner sorterer. Vi udviklede bl.a. nyt logo, ny hjemmeside og stationary,

Få mere at vide. Ring 21443888 eller mail kim@deblanck.com

grafisk desig, nyt logo, corporate design, corporate identity, visitkort, hjemmeside, stationary

Profilering af LH Hockerup

LH Hockerup er et nedrivningsfirma. Når de river en bygning ned, er der ikke et fnug tilbage. Hver dag møder arbejderne op i nyvasket tøj, og omgivelserne bliver på ingen måde generet. Det valgte CoWorkers at kalde "Seriøs nedrivning" - med et corporate design, der ikke lægger skjul på, at målgruppen er mænd.

CoWorkers udviklede en serie outdoor bannere LH Hockerup, kan opsætte på byggepladserne og dermed få gratis eksponering. De river dem selvfølgelig ned, når arbejdet er udført:-) 

outdoor, reklame, byggebranchen, kreativt koncept

Koncept og app til Novenco Building & Industry

Novenco B&I ønskede at få branded et ventilationssystem, der giver op til 50 % besparelse på energiforbruget.

Der skulle udarbejdes navn, logo, kampagnesite, brochure, annoncer, en mobil app og onlinebannere.

Kravet til navn og logo var, at det skulle skabe genkendelse til Novenco navnet, fungere i alle lande og udtrykke, at der er tale om et miljøvenligt, energibesparende system.

Løsningen blev navnet ecovenco2 og det letgenkendelige logo med lufthvirvlen.

B2B marketing, app, digital, logo, hjemmeside